25. apríla 2012

volam na urad

Boli tri hodiny, ked som sa rozhodol zavolat na nemenovany urad lebo som nieco potreboval. Vratnicka ma po dlhom dumani, ze ku komu ma prepoji, prepojila... cakam....cakam...nic, znovu vratnica. Vravim, ze to som znovu ja. Ona, ze hej, ta pani ku ktorej ma prepojila prave odisla. Pytam sa, ze sak je tri aj pat minut. Ticho...
Prepojila ma k druhemu panovi. Bavime sa... Najlepsie bude, ked pridem osobne. Tak teda pridem, ze idealne v piatok. Ze na deviatu. Hovorim, ze nemozem, az na jedenastu. Zdesenie - to nemozem, lebo oni o druhej koncia hned po obede, ze na ten obed oni idu uz o tej jedenastej, ze nech pridem po sviatkoch...

16 komentárov:

  1. :) vtipne a smutne zaroven

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. VÁŽENÁ PÔŽIČKA,

      XMAS LOAN JE TU NOC NIE S NÍZKOU MIERU 1%

      Potrebujete urgentnú pôžičku na začatie podnikania pred Vianocami potrebujete Xmas pôžičku? dávame spoločnosti a jednotlivcovi, takže ak potrebujete naliehavú pôžičku teraz do 12 hodín, môžeme vám poskytnúť pôžičku bez oneskorenia v poriadku
      Xmas pôžička je k dispozícii teraz nízka úroková sadzba 1%: kontaktujte nás priamo na tejto adrese: [REMY.CREDIT111@gmail.com]

      Celé meno:..............
      Krajina:..........
      Štát: ..........
      Množstvo: ..................
      Trvanie úveru: ..........
      Telefónne číslo:.............
      Povolanie: ............
      Dátum narodenia:.......
      ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
      Názov spoločnosti: REMY.FINK CREDIT
      E-mailová adresa spoločnosti: {REMY.CREDIT111@gmail.com}
      Spoločnosť NMLS ID: 517219
      Prajem ti všetko najlepšie,
      REMY.FINK ...

      Odstrániť
  2. Dobrý deň pán / pani,
    Ak budete potrebovať naliehavú prácu nadviazať úver, alebo budete potrebovať úver splatiť
    váš dlh, budete potrebovať refinancovať úver? Potrebujete úver na nákup automobilu alebo A
    dom? Ak áno, strach nič viac, ponúkame všetky druhy úverov bez úveru
    skontrolovať s vhodným úrokovej sadzby !!! Kontaktujte nás ešte dnes prostredníctvom e-mailu. (
    sterlingunicornfunds@gmail.com) pre viac informácií
    Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. VÁŽENÁ PÔŽIČKA,

      XMAS LOAN JE TU NOC NIE S NÍZKOU MIERU 1%

      Potrebujete urgentnú pôžičku na začatie podnikania pred Vianocami potrebujete Xmas pôžičku? dávame spoločnosti a jednotlivcovi, takže ak potrebujete naliehavú pôžičku teraz do 12 hodín, môžeme vám poskytnúť pôžičku bez oneskorenia v poriadku
      Xmas pôžička je k dispozícii teraz nízka úroková sadzba 1%: kontaktujte nás priamo na tejto adrese: [REMY.CREDIT111@gmail.com]

      Celé meno:..............
      Krajina:..........
      Štát: ..........
      Množstvo: ..................
      Trvanie úveru: ..........
      Telefónne číslo:.............
      Povolanie: ............
      Dátum narodenia:.......
      ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
      Názov spoločnosti: REMY.FINK CREDIT
      E-mailová adresa spoločnosti: {REMY.CREDIT111@gmail.com}
      Spoločnosť NMLS ID: 517219
      Prajem ti všetko najlepšie,
      REMY.FINK ...

      Odstrániť
  3. ahoj
    Volám sa Agnes, som 43 matka 04 podarí dostať môj úver po viaceré druhy podvodov, ale dnes som dostal môj pôžičku počte 70 000 vojakov EUR. Vďaka tejto webovej stránky, veľmi spoľahlivá a rýchla pôžička je veľká radosť pre mňa mať tento úver.
    Webové stránky: www.prets-pour-tous.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj
    Volám sa Agnes, som 43 matka 04 podarí dostať môj úver po viaceré druhy podvodov, ale dnes som dostal môj pôžičku počte 70 000 vojakov EUR. Vďaka tejto webovej stránky, veľmi spoľahlivá a rýchla pôžička je veľká radosť pre mňa mať tento úver.
    Webové stránky: www.prets-pour-tous.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. VÁŽENÁ PÔŽIČKA,

      XMAS LOAN JE TU NOC NIE S NÍZKOU MIERU 1%

      Potrebujete urgentnú pôžičku na začatie podnikania pred Vianocami potrebujete Xmas pôžičku? dávame spoločnosti a jednotlivcovi, takže ak potrebujete naliehavú pôžičku teraz do 12 hodín, môžeme vám poskytnúť pôžičku bez oneskorenia v poriadku
      Xmas pôžička je k dispozícii teraz nízka úroková sadzba 1%: kontaktujte nás priamo na tejto adrese: [REMY.CREDIT111@gmail.com]

      Celé meno:..............
      Krajina:..........
      Štát: ..........
      Množstvo: ..................
      Trvanie úveru: ..........
      Telefónne číslo:.............
      Povolanie: ............
      Dátum narodenia:.......
      ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
      Názov spoločnosti: REMY.FINK CREDIT
      E-mailová adresa spoločnosti: {REMY.CREDIT111@gmail.com}
      Spoločnosť NMLS ID: 517219
      Prajem ti všetko najlepšie,
      REMY.FINK ...

      Odstrániť
  5. ahoj
    Volám sa Agnes, som 43 matka 04 podarí dostať môj úver po viaceré druhy podvodov, ale dnes som dostal môj pôžičku počte 70 000 vojakov EUR. Vďaka tejto webovej stránky, veľmi spoľahlivá a rýchla pôžička je veľká radosť pre mňa mať tento úver.
    Webové stránky: www.prets-pour-tous.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj
    Volám sa Agnes, som 43 matka 04 podarí dostať môj úver po viaceré druhy podvodov, ale dnes som dostal môj pôžičku počte 70 000 vojakov EUR. Vďaka tejto webovej stránky, veľmi spoľahlivá a rýchla pôžička je veľká radosť pre mňa mať tento úver.
    Webové stránky: www.prets-pour-tous.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ahoj
    Volám sa Agnes, som 43 matka 04 podarí dostať môj úver po viaceré druhy podvodov, ale dnes som dostal môj pôžičku počte 70 000 vojakov EUR. Vďaka tejto webovej stránky, veľmi spoľahlivá a rýchla pôžička je veľká radosť pre mňa mať tento úver.
    Webové stránky: www.prets-pour-tous.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ahoj
    Volám sa Agnes, som 43 matka 04 podarí dostať môj úver po viaceré druhy podvodov, ale dnes som dostal môj pôžičku počte 70 000 vojakov EUR. Vďaka tejto webovej stránky, veľmi spoľahlivá a rýchla pôžička je veľká radosť pre mňa mať tento úver.
    Webové stránky: www.prets-pour-tous.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ahoj
    Volám sa Agnes, som 43 matka 04 podarí dostať môj úver po viaceré druhy podvodov, ale dnes som dostal môj pôžičku počte 70 000 vojakov EUR. Vďaka tejto webovej stránky, veľmi spoľahlivá a rýchla pôžička je veľká radosť pre mňa mať tento úver.
    Webové stránky: www.prets-pour-tous.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ahoj
    Volám sa Agnes, som 43 matka 04 podarí dostať môj úver po viaceré druhy podvodov, ale dnes som dostal môj pôžičku počte 70 000 vojakov EUR. Vďaka tejto webovej stránky, veľmi spoľahlivá a rýchla pôžička je veľká radosť pre mňa mať tento úver.
    Webové stránky: www.prets-pour-tous.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ahoj
    Volám sa Agnes, som 43 matka 04 podarí dostať môj úver po viaceré druhy podvodov, ale dnes som dostal môj pôžičku počte 70 000 vojakov EUR. Vďaka tejto webovej stránky, veľmi spoľahlivá a rýchla pôžička je veľká radosť pre mňa mať tento úver.
    Webové stránky: www.prets-pour-tous.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ahoj
    Volám sa Agnes, som 43 matka 04 podarí dostať môj úver po viaceré druhy podvodov, ale dnes som dostal môj pôžičku počte 70 000 vojakov EUR. Vďaka tejto webovej stránky, veľmi spoľahlivá a rýchla pôžička je veľká radosť pre mňa mať tento úver.
    Webové stránky: www.prets-pour-tous.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. VÁŽENÁ PÔŽIČKA,

    XMAS LOAN JE TU NOC NIE S NÍZKOU MIERU 1%

    Potrebujete urgentnú pôžičku na začatie podnikania pred Vianocami potrebujete Xmas pôžičku? dávame spoločnosti a jednotlivcovi, takže ak potrebujete naliehavú pôžičku teraz do 12 hodín, môžeme vám poskytnúť pôžičku bez oneskorenia v poriadku
    Xmas pôžička je k dispozícii teraz nízka úroková sadzba 1%: kontaktujte nás priamo na tejto adrese: [REMY.CREDIT111@gmail.com]

    Celé meno:..............
    Krajina:..........
    Štát: ..........
    Množstvo: ..................
    Trvanie úveru: ..........
    Telefónne číslo:.............
    Povolanie: ............
    Dátum narodenia:.......
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    Názov spoločnosti: REMY.FINK CREDIT
    E-mailová adresa spoločnosti: {REMY.CREDIT111@gmail.com}
    Spoločnosť NMLS ID: 517219
    Prajem ti všetko najlepšie,
    REMY.FINK ...

    OdpovedaťOdstrániť