6. júna 2012

Ako vymôct peniaze



Tu je taký krátky návod na to, ako dostať z dlžníka peniaze. Väčšinou sa mi na toto dostane dobrej reakcie, teda zaplatenie pohľadávky, resp. aspoň ohlas, že žije. Snaď to niekomu pomôže.

Pokiaľ vo vyššie uvedenej lehote z Vašej strany nedôjde k zaplateniu dlžnej sumy, budem si uplatňovať svoje nároky súdnou cestou, s čím budú spojené ďalšie výdavky (za zaplatenie súdneho poplatku, za ďalšie právne služby, vrátane zastupovania v súdnom konaní), ktoré ste povinný v zmysle zákona nahradiť.

Zaplatením Vášho záväzku v stanovenej lehote predídete súdnemu a/alebo exekučnému konaniu, čo bude pre Vás znamenať podstatnú úsporu nákladov spojených s vymáhaním pohľadávky. Súčasne si Vás dovoľujem upozorniť, že nezaplatením dlžnej sumy môže dôjsť až k naplneniu skutkovej podstaty trestného činu poškodzovania veriteľa (ust. § 239 Trestného zákona) ak sa zbavíte čo i len časti Vášho majetku alebo zvýhodňovania veriteľa (ust. § 240 Trestného zákona), a to v prípade, ak zaplatíte prednostne akúkoľvek sumu inej spoločnosti (napr. aj faktúru za mobil).

46 komentárov:

  1. Veľmi užitočné. Ešte by som dodal:
    1.) dať to na papier (nie do mailu, nie do SMSky a už vôbec nie ústne), poslať to s doručenkou, alebo prinajmenšom doporučene, a jednu kópiu celého listu si nechať.
    2.) ďalej by to chcelo dodať odstavec o tom, že ak zaplateniu nedôjde tak je treba naozaj zdvihnúť zadok, zájsť za právnikom a nechať sa ním zastúpiť. Kto má v okolí právnika, s ktorým sa už pozná - o to lepšie - môže to riešiť už od začiatku s ním.
    3.) celé toto platí v prípade, že máte ku pohľadávke papiere, ktoré obstoja. Ak ste si niečo sľubovali ústne a predmet plnenia si dávali "z ručky do ručky", bez potvrdenia na papieri, tak to môže byť nepreukázateľné.
    4.) pozor na premlčaciu dobu. Ak sa o svoje peniaze začnete zaujímať po dvoch rokoch, Vaše šance veľmi klesajú. Treba to riešiť hneď, keď problém nastane.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu - toto je len taký úvod - upomienka, nech si je dlžník vedomý, do čoho ide. Ako postupovať ďalej bude v ďalšom článku

      Odstrániť
    2. môžeš robiť čo len chceš na slovensku su take zakony že dlžnika nedonutiš aby ti vratil peniaze vyhral som sud a ma to aj exekutor a nie tie peniaze od neho dostať a ked sa mu začneš vyhražat tak su ešte aj chraneny tak stoji to tu za velku piču aj celi skurveny štat na tych len treba mali dvor a velky bič .

      Odstrániť
    3. Presne takto isto som dopadol aj ja. Tiež som súd vyhral a peniaze o ktoré ma nenažraný hajzel okradol, nemôžem od neho vymôcť. Takýto ľudia by mali ísť hneď po vynesení rozsudku do basy a pustil by som ho až potom, keď si svoju dlžobu splatia.

      Odstrániť
  2. neviem kde si studoval pravo ale chod vratit diplom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To s tým trestným zákonom je riadna hlúposť. To by každý druhý dlžník pádhal trestný čin.

      Odstrániť
    2. aj pácha :)

      Odstrániť
  3. Blbosť to nie, stačí si pozrieť príslušné §:

    "Kto ako dlžník, ktorý nie je schopný plniť svoje splatné záväzky, zmarí, hoci aj len čiastočne, uspokojenie svojho veriteľa tým, že zvýhodní iného veriteľa, potrestá sa odňatím slobody až na dva roky."

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pozriet si prislusny paragraf nestaci, treba mu aj porozumiet

      Odstrániť
    2. Vo vseobecnosti pri beznom neplateni by Ta OCTK s takm trestnym oznamenim (§239/§240TZ) vysmiali. Ale samozrejme, pripady mozu byt rozne a v istych pripadoch (kde by bolo x inych faktorov) by to mozno bolo akceptovatelne. Ale pisat do vyzvy moznost trestneho stihania by bolo dost nestastne. Na to sa moze (tiez od pripadu a konajuceho OCTK atd.) pouzit judikat, ze vyhrazanie sa trestnym stihanim je vydieranie. (R27/1982).
      Takze takto by som vyzvu urcite nepisal a radsej mu ciselne vycislil trovy konania a uroky + ine naklady. To je efektivnejsie a hlavne nie rizikove.

      Odstrániť
    3. Este sa skus zamysliet nad tym, ze co sa asi tak rozumie pod pojmom "dlžník, ktorý nie je schopný plniť svoje splatné záväzky". Lebo ja ti mozem na to ako tvoj dlznik povedat, ze ja zavazky schopny plnit som, akurat sa mi nechce, takze asi tym zakonodarca chcel nieco povedat, ni?
      Inak upozornovat na sud a exekucne konanie pri slovenskej vymozitelnosti prava je pomerne usmevne.

      Odstrániť
    4. Zmysel tohto listu/mailu je upozorniť na možnosti, ktoré môžu nastať. Napísať: "prosím, dlhujete mi peniaze, nemohli by ste mi ich vrátiť" pokojne aj s vyčíslením trov konania a ďalšími nákladmi nemá taký efekt. Tá hrozba trestného stíhania tam nie je len tak. Netvrdím, že je platí univerzálne - je naozaj použiteľná len v určitých prípadoch.
      Ešte raz však opakujem, že cieľom tohto listu je dostať čo najskôr svoje peniaze - a na to funguje vcelku spoľahlivo

      Odstrániť
    5. Matej, fakt si daj povedat. Anonymny ma pravdu.

      Odstrániť
  4. hm takze ked dlzim osobe Anicke 100€ a za fakturu za mobil 100€ a mam len 100€, tak ak zaplatim mobil, Anicka ma zazaluje ze som uprednostnil ineho veritela, a ak zaplatim Anicke, tak ma zazaluje operator, pretoze som nezaplatil mobil ale som uprednostnil Anicku...
    Rozumiem tomu dobre? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. autor studuje pravo na sukromnej VS, niet sa comu divit.

      Odstrániť
    2. rozumies tomu ZLE

      Odstrániť
    3. Tak prezrad spravnu odpoved.

      Odstrániť
    4. rozumies tomu zle- lebo uprednosnit je jasne slovo, mas tam nejake lehoty, napr. den splatnosti. Ak by boli rovnake, potom mas v pripade firmy knihu faktur a mas to hradit v zapisanom poradi. No a ak si len obcan, potom by sa dalo uvazovat o dobe dorucenia alebo este aj o datume vystavenia alebo odoslania - tu je uz aj razitko posty o dni a case. Aj v pripade mail dorucenia je den a cas dorucenia.Takze nehladaj vyhovorky typu, ze sa neda. Bohuzial tak ako ty sa sprava vetsina pravnikov a sudcov a aj tak to potom bohuzial vyzera v SR.

      Odstrániť
    5. vetsina? vies ty aspon po slovensky?

      chces povedat ze ak zaplatis faktury v nespravnom poradi ze si spachal trestny cin? aj ty studujes na sukromnej pravo?

      Odstrániť
  5. Ako tu uz odznelo, nie je neplatenie ako neplatenie a umyselne konanie dlznika je potrebne preukazat. OCTK by taketo trestne oznamenie ozaj vysmiali. Co je ale daleko zavaznejsie, a v tomto sa stotoznujem s nazorom diskutujuceho vyssie, toto konanie nesie znaky trestneho cinu vydierania, cize - pre ludi, ktori skutocne uvazuju o vyuziti tejto bravurnej rady autora - nielenze nedostanete peniaze od dlznika, ale este si aj mozete privodit problemy suvisiace s moznym trestnym stihanim. Na zaver len podakujem autorovi a jemu podobnym, lebo je skutocne radost, ked vam do kancelarie potom pride klient, ktory sa riadil podobnymi zarucenymi radami, chce od vas pomoc a vy mu musite povedat, ze zial, neda sa nic robit. Hadajte, kto je potom najhorsi? Autor genialnej myslienky, ktora to cele spustila asi sotva, ten predsa "pomohol"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je možné považovať upozornenie dlžníka, že sa budem brániť súdnou cestou, považovať za vydieranie? To sa mi zdá absurdné.

      Odstrániť
  6. Poskodzovanie veritela je umyselny TC. Skutocne by som rad videl ako by si dokazoval umyselne konanie s cielom poskodzovat veritela pri zaplateni aktualne splatnej faktury za mobil.

    Ta vyboldovana cast moze potencionalne narobit viac skody ako uzitku, hlavne ked sa posle pisomne. Okrem toho, cisto psychologicky - mne to pride strasne smiesne. Ako keby nejaky krpec vedel, ze je krpaty, tak si stupne na stolicku a zacne kricat. Obra to z neho ale nespravi. Keby mi taketo nieco prislo postou, tak sa najprv dobre zarehocem. Hned potom podam TO za vyhrazanie.

    Zakony treba vykladat v kontexte a vo vzajomnej suvislosti s dalsimi PN. Vybrat si jeden paragraf vytrhnuty z kontextu je v poslednej dobe na internete velmi oblubene, ale je to cesta do pekla. A od studenta prava by som taky amaterizmus necakal.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čiže podla tvojej logiky mam podavat TO na kazdú osobu-referenta za listy od soc.poist, dan.uradu, ZP a atd, ked v kazdom oznameni o nejakej mojej povinnosti sa v zavere listu -ako poucenie -vyhrazaju pokutou a moznym trestnym stihanim?
      Kto je vlastne amaterom?

      Odstrániť
    2. Tak ako autor blogu s cielom dosiahnut lubivy "zastrasujuci efekt" sa vo vyzve zbytocne a neodovodnene vyhrazal trestnym oznamenim, autor prispevku vyssie zase celu vec posunul do absurdneho vykladu. Priklanam sa k nazoru anonym. diskutujuceho z 11:11, ide o to, ze nie je v poriadku pokial sa niekto vyhraza trestnym stihanim celkom neopodstatnene a ucelovym vykladom trestneho zakona sa snazi dosiahnut pre seba prospech, resp. zastrasit niekoho, aby mu plnil. Základná skutkova podstata TC vydieranie: (1) Kto iného násilím, hrozbou násilia alebo hrozbou inej ťažkej ujmy núti, aby niečo konal, opomenul alebo trpel.... V tomto prípade ide práve o hrozbu inej tazkej ujmy /ujmy v osobnostnej sfere dlznika/ - doporucujem si najskor precitat uz vyssie v diskusii spomenuty judikat R27/1982. Tuto vyzvu by som prirovnal k vyzvam, ktore rozne nebankovky posielaju svojim obetiam a v ktorych sa im vyhrazaju, ze ak nezaplatia, budu ich navstevovat na pracovisku a pytat sa na nich susedov s tym, ze su dlznici, ze zariadia, aby im ziadna banka ani nikto iny uz nikdy nedal ziadny uver, ze pridu a budu exekuovat majetok /hoci nemaju vykonatelny exekucny titul/, proste bububu, ktore nema oporu v zakone.

      Odstrániť
  7. Ide skor o judikat (Rt) TZ 12/81, v ktorom sa hovori, ze vydieranie moze byt ak niekto nuti druheho konat s vyhrazkou, ze inak nanho da trestne oznamenie. Tento judikat vsak bol vydany pri inej skutkovej situacii - teda konanie (do ktoreho bol poskodeny nuteny) a trestne oznamenie (resp. podozrenie zo spachania TC) spolu nesuviseli.

    Ak vidim niekoho spachat vrazdu a potom ho nutim zaplatit mi peniaze pod hrozbou, ze naho podam trestne oznamenie, tak pojde o vydieranie.

    Ak niekto spacha majetkovy trestny cin a ja ho vyzvem na odstranenie nasledkov/mojho poskodenia, lebo inak podam trestne oznamenie, tak to podla mojho nazoru vydieranie nebude..

    Samozrejme posledna veta vyzvy je sformulovana celkom nespravne - nezaplatenim dlznej sumy (bez ohladu na dalsie ukony) nie je spachany ziaden trestny cin. Opacne, vykonanim niektorych dalsich ukonov je mozne spachat trestny cin...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. myslim,ze pri persone nasho sudneho systemu.ako za komunistou trokan a teraz harabin bezny clovek nema sancu,len im pchat do vrecka cez pravnikov a este viac sa ochudobnovat,vid.occupy gp

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To Vam uz tak harasi v hlavach?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hej všetci o čom sa tu bavíte, tieto paragrafy možno použiť len vtedy, keď dlžník vyhlási bankrot!!! P. Pilát vráťte diplom!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Súčasne si Vás dovoľujem upozorniť, že nezaplatením dlžnej sumy môže dôjsť až k naplneniu skutkovej podstaty trestného činu poškodzovania veriteľa (ust. § 239 Trestného zákona) ak sa zbavíte čo i len časti Vášho majetku alebo zvýhodňovania veriteľa (ust. § 240 Trestného zákona), a to v prípade, ak zaplatíte prednostne akúkoľvek sumu inej spoločnosti (napr. aj faktúru za mobil)......
    Doplnenie:
    Alebo je na jeho majetok vyhlásený konkurz.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja si myslím, že ator sa nikomu nevyhráža, tým, že ho upozornil na to, že ak si nesplí záväzok v stanovenom termíne, že môže dôjsť k spachaniu TČ, to ie je vyhrážanie, potom aj policajt keˇd Vám povie, že ak nezaplatite na mieste pokutu tak Vám zoberie VP tak aj to je vyhrážanie. Autou priamo nehovori, že ak mu nebude vyhovené tak podá TO, on len upozorňuje dlžníka na to, že ak si nesplní povinnosť môže dôjsť k sáchaniu TČ, to znamená, že môže a nemusí, záleži to na súde ak to potom posúdí, keď sa vec dostane pred súd.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Podal som uz mnoho tr.oznameni na zvyhodnovanie veritela na neplaticov.Cuduj sa svete policia dala urobit znalecky posudok ktory svedci v moj prospech,a prokurator mi dal tiez zapravdu a vzniesol obvinenie vo vsetkych pripadoch (styroch). Uz len cakam ako bude prebiehat sud,sam som na to velmi zvedavy.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Bohužiaľ musím konštatovať že súdna cesta na Slovensku je
    relatívne najmenej efektívna a najzdĺhavejšia cesta riešenia takýchto problémov... Veľa šťastia a trpezlivosti prajem každému veriteľovi :-)
    Každopádne doporučujem zveriť vymáhanie svojich pohľadávok od dlžníka niekomu, kto sa zaoberá práve takouto činnosťou (inkasné agentúry) je tu vyššia pravdepodobnosť, že pre vás peniaze vymôže pretože stým má väčšie skúsenosti ako vy. Takáto spoločnosť vás navyše odbremení od množstva starostí a ušetrí vám veľa času. Samozrejme vypýta si za to odmenu, ktorá je však závislá od množstva peňazí, ktoré sa vám vrátia.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Vážený pán Matej Pilát, aj já mám taký problém, že dlžník mi dlhuje už 4 roky 1 tisíc eur. Zmluvne mal do troch mesiacov vrátiť dlh, čo nevykonal. Následne som požiadala o vymáhanie súdnou cestou, načo súd vydal platobný príkaz s dobou platnosti do troch dní. Keďže to nebolo naplnené, požiadala som exzekútora o ´dalšie vymáhanie. Dlžník časom prišiel dražbou o byt, vraj nič nevlastní, všetko prepísal na syna a manželku. Pracuje ako živnostník ale do žiadnej banky v SR mu nechodí príjem. Exzekútor chcel aby dlžník svoj dlh splácal zráškami z príjmu. Som z toho zúfalá a už neverím, že u nás je vymožiteľné právo. Ak máte pre mňa radu už vopred ďakujem.
    JJ

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tak nato isté by som sa chcela opýtať aj ja ,mám ten istý problém až nato, že sa jedná o vyššiu sumu a že dľžnik nepodniká,ale je nezamestnaný, a taktiež nič nevlastní,a samozrejme príkaz súdu ma tak povediac na háku,veď nech si popíšu,aj tak nič neurobia veď som nezamestnaný a ja sa pýtam kedy sa dožijem toho ,že ty čo dlhujú budú nejakým spôsobom prinútený vracať svoje dlhy a nebudú chránený nezmyselnými zákonmi, ktoré chránia ich a nie tých ,ktorí boli oklamaní ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Zamestnankyňa banky mi spreneverila 8500€.Banka to vyriešila tak,že jej dala výpoveď.Riešila som to súdom,ktorý ju uznal vynnou,podmienečne ju odsúdil a uložil jej uhradiť dlžnú sumu.Neuviedli však dátum splatnosti.S právnikom sme spýsali dohodu,že vždy k 20-dňu v mesiaci uhradí splátku,ktorú mi sťahujú z platu.Uhradila len jednu,viac už nie.Neviem ako postupovať ďalej,či to posunúť exekútorovi,alebo to dať znova na súd ako nedodržanie trestného rozsudku.Akým spôsobom mám prísť k mojím peniazom,dá sa to vôbec,alebo mi zostane len trápenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Dovoľujem si napísať svoj čerstvý prípad: Exekútor mi zablokoval účet kvôli začatiu exekučného konania kvôli neuhradeným faktúram za mobil(ako neskôr vysvitlo, neprávom), voči ktorému som dala námietky na súde. Banka, kde som mala vedený účet mi okamžite zrušila povolené prečerpanie na účte a kreditnú kartu. Banku som požiadala o splátkový kalendár, žiadosti boli odmietnuté. Kým som čakala na rozhodnutie súdu, banka poverila vymáhaciu spoločnosť vymožením sumy nepovoleného prečerpania (čo som splácala podľa svojich možností pravidelne každý mesiac) a kreditnej karty. Postup vymáhacej spoločnosti bol podobný vyššie uvedému príspevku, vyhrážali sa mi exekúciou, návštevou exekútora aj s policajtami, poplatkami exekúcie vo výške 33.000 € (pričom celková výška dlhov bolo 1200 €) a podobne. A vraj pácham trestný čin, keď nezaplatím, napriek tomu, že som im vysvetlila, že momentálne nemám z čoho. Denne mi volali aj 8x, hovorili so mnou ako so psom. Keď som im povedala, že nimi navrhovaný splátkový kalendár nemôžem podpísať, lebo mesačne nie som schopná splácať 200 €, bolo mi povedané, že moje záväzky vrátia banke, aby sa to riešilo exekúciuou. Samozrejme sa to nestalo a o dva dni zavolali zase. Napísala som list banke, kde som opísala všetko, čo mi bolo povedané zo strany pracovníkov vymáhacej spoločnosti a tiež, že ak to bude pokračovať, tak to budem riešiť sťažnosťou na SOI a podaním trestného oznámenia za vyvíjanie nátlaku (dokonca na chránenú osobu, lebo som bola tehotná)a keďže to robia na základe poverenia banky, tak aj banka s nimi "ide v tom". Z banky mi veľmi rýchlo prišla odpoveď v zmysle, že sa ospravedlňujú a uznávajú nesprávny prístup pracovníkov vymáhacej spoločnosti, dokonca mi navrhli splátkový kalendár (čo predtým 2x odmietli) podľa mojich finančných možností. Podľa toho som predsa mala pravdu, inak by mi napísali niečo ako "nech sa páči, podajte to trestné oznámenie či sťažnosť". Takže s vyťahovaním trestného oznámenia, keď sa jedná o menšie sumy by som bola opatrná, lebo ak to napíšete a neurobíte to, je to vyhrážanie, alebo sa mýlim?

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Najvacsia sranda, ze pan Pilat ponukol aspon jednu cestu ako sa to da riesit. Ostatni anonymní, iba tliachaju do vetra. Keby ste navrhli iny sposob, ako sa to da vyriesit, tak aby clovek ktory pozical peniaze nakoniec nebol ten zly.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. čo sa týka vymahania pohladavky treba v prvom rade si vypýtať peniaze ak nereaguju napísať list v ktorom už žiadate peniaze bud aj s urokmi alebo ešte bez urokov ale už podotknete že je to naposledy bez a vprípade nazaplatenia si vypýtate uroky plus sudna cesta bude stat nemale finančné výdavky ktore v konečnom dôsledku bude znášať on. Hlavne zdvrilo aj to sa da napisať jemne ale ráne nie formou vydierania takže treba voliť slová. Čo sa týka vyhražania sa trestným stíhaním môj názor je taký že trestný čin pškodzovanie veriteľa nie je určený pre takýto prípad pretože by si musel dokázať umysel ktorý by si veľmi tažko preukazoval a to z dôvodu že by tam ani nebol, musel by zvýhodniť iného veriteľa s tým že tebe nevyplatí vôbec lebo už mu neostali peniaze -on mal však zo zákona povinnosť uspokojiť pomerne svojich veriteľov .
    použitie tohto ustanovenia je veľmi špecifické a nie je to určite univerzalny návod na vymáhanie dlhov.
    pokiaľ nezaeaguju ani na tieto výzvy potom prichádza na rad platovbný rozkaz a tam už je výhodou to že nazareaguju a máš exekučný titul na vymahanie svojej pohladavky ak daky majetok má...

    OdpovedaťOdstrániť
  21. ziadny bankrot ani konkurz dlznik nemusi mat vyhlaseny.
    http://www.pravnelisty.sk/rozhodnutia/a250-neodvedenie-poistneho-a-precin-zvyhodnovania-veritela

    ja mam taky problem, ze jeden podvodnik, mi uz skoro 3 roky dlhuje vyse 1000 eur a vkuse mi tvrdi, ze nema peniaze, pritom ano, do roboty nechodi, majetok nema, ucet v banke ma trvale v minuse (zatazeny exekuciami), dlhuje kde komu, je v exekuciach a dlhoch (aj poistovni).
    oficialne ma zivnost, na ktoru nic nevykazuje a neoficialne kseftuje s autami, kazdu chvilu sa vozi na inom (auta pise samozrejme nie na seba, ale svojich znamych). nema problem vyplatit pokuty od policajtov za rychlost, telefon mu funguje stale (z coho asi plati kredit?). dokonca som sa dozvedel, ze si prenajima priestory na autodielnu, co su stovky eur mesacne.
    podal som na policiu aj trestne oznamenie na podvod, poskodzovanie aj uprednostnovanie veritela, oni to prekvalifikovali na spreneveru a ODMIETLI v kazdom jednom bode.

    ked som pravnikovi ukazal jeho inzeraty na internete, kde predava auta, tak mi povedal, kedze tam nema uvedene svoje meno a cislo nie je isto registrovane na neho (predplatenky na bezdomovcov), tak vlastne sa s tym neda nic robit.
    logicka otazka je, ze preco ked je podvodnik v exekuciach, by si do inzeratu dal svoje prave meno?


    odkazali ma na nejake obciansko pravne konanie, ktore aj keby hned vyhram, tak CO - mozem sa zaradit s dalsimi k jeho exekuciam?

    uz predtym sa mi smial do ksichtu, teraz, ked fizli odmietli oznamenie, ma oficialne potvrdene, ze moze dalej nacierno obchodovat s autami, neplatit dane ani odvody a nikomu z jeho dlznikov nic vratit nemusi a NIC mu v tomto hnilom state NEHROZI.
    pretoze vraj podla nejakej listiny zakladnych prav nikto nemoze ist do basy ani byt prinuteny ak nevie dostat zmluvnemu zavazku (co je aj dlh).

    oznamenie na zivnostensky a danovy urad nema ziadny zmysel - to som pred par rokmi podal na ineho podvodnika, od ktoreho som kupil auto (kde ma oklamal s tech. stavom) a robil to iste a taktiez vsetko zamietli, lebo on si medzitym zaregistroval zivnost (samozrejme dodatocne po oznameni) a vraj im dodal doklady, ktore vsetko vysvetlili (na bazosi mal desiatky inzeratov kde predaval auta a suciastky).

    CO MOZEM ROBIT ?

    uz som to konzultoval aj s advokatom aj s pravnikom, povedali mi, ze smutny pribeh, ktory nema pravne riesenie.

    CO MOZEM ROBIT ?

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Podobny pripad ako kolega hore.
    Vyssia dlzna suma ako 1000eur.
    S.r.o-ckar dostal odomna vyssiu sumu za pracu ktoru mal urobit.
    Neurobil.
    Zacalo sa vsetko robit ako sa ma.To znamena vyzvy na zaplatenie a odstupenie od zmluvy.
    Potom podanie tr.oznamenie.Zamietnute.
    Zazalovanie na sud.Vyhral som.Momentalne exekutor.Nema nic na seba napisane.Pracuje ale vyplaty idu na ruku.No v konecnom dosledku sa mi dlzna suma zvysila ovela viac.Zaplatenie pravnika,sudne poplatky a co s toho?Moj nazor je ze je lepsie si preverit dlznika a potom zvazovat ako postupovat.Pretoze aj pravnik ked chce byt feerovyy tak by mal radsej zistit situaciu dlznika a upovedomit na jeho istu neschopnost platby.Pretoze vydavky pravnika a zaplatenia sudu su neni male.A vtedy si treba uvedomit ze pridete v tomto HNUSNOM SPINAVOM RETARDOVANOM STATE o vsetko.A potvrfi sa len to ze zakony su pre bastardov.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. len súhlasím, mám podobný problém, kvôli jednému bastardovi prichádzam o MOJ rodinný dom, vie mi niekto pomôcť?

    zákony v tomto odpornom sú na h...o

    OdpovedaťOdstrániť
  24. V tomto štáte sa človek môže dlžníkom raz dva. Napríklad pri živnosti sú zákony nastavené tak, že veľmi rýchlo súčet daní a odvodov môže dosiahnuť viac než živnostník zarobí a vznikne pohľadávka. potom banky si môžu manipulovať s úrokami ako sa im zachce, napríklad úrk na hypotéku zvýšiť 3x, čo znamená hranicu bankrotu a dlžník sa nemá ako brániť ani keď vie uviesť okolnosti ktoré ho dohnali k príčinám pre ktoré ho banka ničí. Najčastejšia je druhotná neschopnosť, kedy jeden vymáha od druhého pomalšie ak vôbec ako iný od neho.
    kto nezažil, nepochopí.
    Databázy dlžníkov na jednej strane v kombinácii s neschopnosťou vymôcť právo a výpaľnícke zákony sú niekedy náročné.
    Len kto nezažil ríád ukazuje prstvom na tzv."neplatičov" "dlžníkov" a pod.
    Niekedy mám pocit, že ide o akúsi ekonomickú genocídu. Kedy zákon nezohľadňuje riziko na jednom konci, a dáva do rúk silným nástroje, ktoré nezohľadňujú situáciu dlžníka a jeho konanie.
    Ak však má byť zmysel tu z bežných občanov vytvoriť vrstvu otrokov, ktorí sa s veľkou v´dakou zamestnajú o zvýhodnených gigantov, tak potom to všetko funguje správne.
    Prečo nemôže fyzická osoba alebo živnostník reštrukturalizovať? Štát vie prečo. Lebo je jednoduchšie práve tieto skupiny ždímať do nekonečna, alebo potom bankrot, ale to je druhý extrém, lebo reálny človek príde o majetok. Ale prečo, keď sa snaží zarába a podobne? právnické osoby v rovnakej situácii v pohode reštrukturalizujú.
    Škoda reči.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Ahoj

    Hľadáte finančnej pomoci reaktivovať svoje aktivity, alebo k nemu došlo ku všetkým potrebu a zlé sa to stalo, ale tie sú často prilepené s niektorými bankami. V súčasnej dobe máme riešenie vašich problémov, ktoré by ľuďom čestné a vážne úveru medzi Najmä akéhokoľvek druhu, s podmienkami, ktoré by mohli byť usporiadané získať viac informácií, obráťte sa na našu
    E-mail: paulloanoffer20@gmail.com
    Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Toto je moje svedectvo o dobrej práci cloveka, ktorý mi pomohol ... Moje meno je
    Mary Cliffordová a so sídlom v Londýne. Môj život sa vrátil! Po 8 rokoch
    manželstvo ma opustil a opustil ma so svojimi tromi detmi. Mám pocit
    môj život sa mal skoncit a to sa rozpadlo. Vdaka kúzelníkovi
    DR Ogbo, ktorého som stretol online. Na verný den, ked som prechádzal
    cez internet som hladal dobrého kúzelníka, ktorý dokáže
    vyriešit moje problémy som našiel sériu svedectva o tomto
    kúzlo konkrétne. Niektorí ludia svedcili, že priniesol svojho Ex
    milovník spät, niektorí svedcili, že obnovuje maternicu, niektorí svedcia o tom, že on
    môže odniest kúzlo na zastavenie rozvodu atd. Bolo to zvláštne
    Svedectvo, ktoré som videl, bola žena nazvaná Grace, svedcila o tom, ako
    Dr. Ogbo priniesol svojho bývalého milenca za menej ako 72 hodín a na konci roku
    svedectvo upustilo od e-mailovej adresy Dr. Ogba. Po precítaní toho všetkého som
    Rozhodol som sa vyskúšat DR Ogbo. Kontaktoval som ho e-mailom a vysvetlil som mu
    problém pre neho. Za tri dni sa mi vrátil môj manžel. Vyriešime naše
    problémy a sme ešte štastnejší ako predtým. Doktor Ogbo je naozaj talentovaný
    a nadaný clovek a ja to neprestane publikovat, pretože je a
    skvelý muž ... ak máte problém a hladáte
    Pravý kúzelník na vyriešenie tohto problému. Vyskúšajte skvelého doktora Ogba
    Dnes by mohol byt odpovedou na váš problém. Tu je váš kontakt:
    drogbohighspiritualspellcaster@gmail.com Dakujem vám velkolepý Ogbo. kontaktovat ho
    pre nasledovné:
    (1) Ak chcete obnovit váš ex
    (2) Ak máte vždy zlé sny.
    (3) Chcete byt povýšený vo svojej kancelárii.
    (4) Chcete, aby ženy / muži bežali po vás.
    (5) Ak chcete dieta.
    (6) [Chcete byt bohatí.
    (7) Chcete svojmu manželovi viazat, aby ste boli navždy.
    (8) Ak potrebujete financnú pomoc.
    (9) Bylinná starostlivost
    10) Pomôžte ludí dostat z väzenia
    (11) Manželské kúzla
    (12) Zázracné kúzla
    (13) Kúzla krásy
    (14) CHARMUJÚCI PROPHET
    (15) Atrakcné kúzla
    (16) Kúzla zlého oka
    (17) Spell Kiss
    (18) Odstránte kúzla ochorenia
    (19) SPOJENÉ VÍTAZOVIA VOLBY
    (20) Úspešnost skúšok
    (21) Charm vediet, kto ta milovat.
    (22) Business Spell
    (23) Odstránte kúzla choroby HIV
    Kontaktujte ho dnes na adrese: drogbohighspiritualspellcaster@gmail.com
    +2348057586216 Môžete tiež KONTAKTovat na to, co je na tom istom telefóne
    císlo.

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Toto je moje svedectvo o dobrej práci cloveka, ktorý mi pomohol ... Moje meno je
    Mary Cliffordová a so sídlom v Londýne. Môj život sa vrátil! Po 8 rokoch
    manželstvo ma opustil a opustil ma so svojimi tromi detmi. Mám pocit
    môj život sa mal skoncit a to sa rozpadlo. Vdaka kúzelníkovi
    DR Ogbo, ktorého som stretol online. Na verný den, ked som prechádzal
    cez internet som hladal dobrého kúzelníka, ktorý dokáže
    vyriešit moje problémy som našiel sériu svedectva o tomto
    kúzlo konkrétne. Niektorí ludia svedcili, že priniesol svojho Ex
    milovník spät, niektorí svedcili, že obnovuje maternicu, niektorí svedcia o tom, že on
    môže odniest kúzlo na zastavenie rozvodu atd. Bolo to zvláštne
    Svedectvo, ktoré som videl, bola žena nazvaná Grace, svedcila o tom, ako
    Dr. Ogbo priniesol svojho bývalého milenca za menej ako 72 hodín a na konci roku
    svedectvo upustilo od e-mailovej adresy Dr. Ogba. Po precítaní toho všetkého som
    Rozhodol som sa vyskúšat DR Ogbo. Kontaktoval som ho e-mailom a vysvetlil som mu
    problém pre neho. Za tri dni sa mi vrátil môj manžel. Vyriešime naše
    problémy a sme ešte štastnejší ako predtým. Doktor Ogbo je naozaj talentovaný
    a nadaný clovek a ja to neprestane publikovat, pretože je a
    skvelý muž ... ak máte problém a hladáte
    Pravý kúzelník na vyriešenie tohto problému. Vyskúšajte skvelého doktora Ogba
    Dnes by mohol byt odpovedou na váš problém. Tu je váš kontakt:
    drogbohighspiritualspellcaster@gmail.com Dakujem vám velkolepý Ogbo. kontaktovat ho
    pre nasledovné:
    (1) Ak chcete obnovit váš ex
    (2) Ak máte vždy zlé sny.
    (3) Chcete byt povýšený vo svojej kancelárii.
    (4) Chcete, aby ženy / muži bežali po vás.
    (5) Ak chcete dieta.
    (6) [Chcete byt bohatí.
    (7) Chcete svojmu manželovi viazat, aby ste boli navždy.
    (8) Ak potrebujete financnú pomoc.
    (9) Bylinná starostlivost
    10) Pomôžte ludí dostat z väzenia
    (11) Manželské kúzla
    (12) Zázracné kúzla
    (13) Kúzla krásy
    (14) CHARMUJÚCI PROPHET
    (15) Atrakcné kúzla
    (16) Kúzla zlého oka
    (17) Spell Kiss
    (18) Odstránte kúzla ochorenia
    (19) SPOJENÉ VÍTAZOVIA VOLBY
    (20) Úspešnost skúšok
    (21) Charm vediet, kto ta milovat.
    (22) Business Spell
    (23) Odstránte kúzla choroby HIV
    Kontaktujte ho dnes na adrese: drogbohighspiritualspellcaster@gmail.com
    +2348057586216 Môžete tiež KONTAKTovat na to, co je na tom istom telefóne
    císlo.

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Dobrý deň,
    Som zo Spojených štátov amerických, chcem rýchlo napísať na kúzlo silnej lásky Caster, ktorá mi pomohla, keď som mal s manželom, ktorý vedie rozvedený, nejakú nedorozumenie, kontaktoval som toto mocné kúzlo na pomoc a on mi vlastne pomohol bez úteku s mojimi peniazmi. Sledujem krok, o ktorý sa pýtam, a do 48 hodín ma volal môj manžel a dychtil sa za moje odpustenie a že si neželal nič viac, než aby ma vo svojej náručí navždy. Som naplnená tak veľkou radosťou a radosťou, že som našiel Dr.OGBO, dúfam, že všetci tu nájdete toto svedectvo a dostanem svojho manžela späť len za 48 hodín. Robil pre mňa dokonalú prácu. Som taký šťastný a nadšený, pretože keď píšem toto svedectvo, môj manžel sa mne opäť zamiluje do mňa. Ak existuje nejaké telo Tam vonku, ktorý je v ťažkostiach a potrebuje pomoc by mal láskavo kontaktovať Dr. OGBO na jeho e-mail ID drogbohighspiritualspellcaster@gmail.com a je pripravený vám pomôcť bez ohľadu na situáciu, tu je jeho platný e-mail ID: drogbohighspiritualspellcaster @ gmail.com alebo ho pridajte na aplikáciu č. +2348057586216

    OdpovedaťOdstrániť